Veckan som gått

Skrivet 2012-09-27 Klockan 18:44:48

 
Hello! 
Har inte haft någon tid att blogga faktiskt. Har hänt rätt mycket. i tisdags var det min fullproppade dag. Efter skolan gick Elin och jag till café Nilsson och åt denna goda panini. Sen till styrelseutbildning med kåren, sedan teater och sedan mys med Agnes. Superbra allt! 
Onsdagen var vi lediga. Ägnade dagen åt sömn, samhälle, kåren och ängörundan. Sist hade jag panik över skolfotot, hade inget att ta på mig. Slutade med min mammas svarta långkjol och en lila tröja och sovit-med-flätor-hår. 
Idag hade vi då skolfoto, efteråt blev alla sjuka typ. SÅ jag hoppas innerligt att jag inte går och blir förkyld igen. Men inte än iallafall. Var sedan på Isabels pass med Agnes. Bäst är det! 
Allt i detalj, haha. Jaja, vi hörs! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />