Snabbt inlägg

Skrivet 2012-09-30 Klockan 14:04:02

Hej på er! 
Har en sådan här jag-borde-inte-vara-trött-men-är-död-dag, vilket förekommer ofta i mitt liv. Haha! Är stört trött och orkar inte göra något, är till och med för trött för att läsa bloggar. Men jag kämpar. Har lite nytagna foton att bjuda på i veckan också, som kommer in på macen. Annars har jag inte så mycket att blogga om här eftersom jag lägger in bilder på min andra dator. 

 
Förresten, testade igår hur "vanliga" personer gillar mina fängelseprogram. Och de gillade dem, så då kan jag ju tipsa vidare. Man vet ju inte, det kan ju bara vara så att det är jag som är fast liksom. Haha Men kolla på "National Geographic" på "Bakom Galler" och "USA:s hårdaste fängelser". Så sjukt intressant! //Ellen
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />