Min partymejk

Skrivet 2012-05-27 Klockan 23:19:34



Av en slump fotade jag mitt öga för att se om sminket låg bra och när jag ändå hade bild så kan jag ju lika gärna fylla på lite i skönhetskategorin.
Det är en svart sotning partyserad med silverglitter. Såhär gjorde jag:
1. Ögonprimer över hela området
2. Lägger en svart skugga på locket och sotar ut det
3. Tar en mörkgrå skugga och lägger den där det svarta slutar, sotar ihop färgerna och sotar ut den
4. Skuggar ut svart kajalpenna under ögat, halva från ytterkanten och in
5. Lägger silverdust på locket
6. Tar silvereyeliner
7. Böjer fransarna och så på med mascara, KLART! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />