Stadsfest

Skrivet 2012-08-11 Klockan 14:41:34

Hade en väldigt bra dag igår! Träffade först Emelie en kort stund innan hon skulle med tåget och sen mötte jag upp Anna och Amanda. Vi gick till Thai Silk och väntade på de andra. Sen kom också Julia, Matilda och Jojje. Vi satt där länge och åt. Sen gick Julia och jag hem en sväng och fixade lite innan vi gick och kollade på Yellow End. Skitbra var dem!! Sen på kvällen träffade vi också Ellen och Eyla och vi gick och kollade på Trofast och Syster Sol. Sen somnade jag väldigt gott i min säng efter två.
 
Ikväll blir det förfest hos Gabbi och sen Miss Li. /Agnes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />