Sommaren är slut

Skrivet 2012-08-20 Klockan 21:40:19



Hello!
Ett sånt fint inlägg Agnes gjort här, tror inte att jag orkar på mig något sånt. Men ett härligt collage kan jag kanske bjuda på?
Har varit en supermega bra dag idag. Provat på höstens frukost för första gången, vaniljyoghurt, musli med nötter, äpple, kokos oh russin och sedan hallon och björnbär som topping. Gott och nyttigt!
Har sedan städat, plockat och fixat dlar av dagen. Skön att få saker gjorda. Och så har jag hunnit med ett frisörbesök hos min favoritfrisör "Din frisör". Bara toppat och urklippt men mer än behövligt. Så nu är det frächt till i höst. Härligt värre!
Sedan var Agnes och jag på höstens första träningspass på friskis. Som jag har längtat! Det var som jag skrev till Ronja, när ma hittar sin rätta träningsform vill man bara träna hela tiden. Det finns inget bättre än medelpass och aerobics. Jag blir bara hur glad som helst bara jag tänker på det. När jag pluggar högskola ska jag bli ledare. Längtar!
Ett sånt där, nu tar jag igen inlägg på sommarlovets sista kväll. Åt lite godis, sista till jullovet och så önskar jag er alla en fantastisk termin. Nu, när sommaren 2012 är slut. //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />