Somewhere only we know

Skrivet 2012-08-07 Klockan 19:13:57

 
Hejsan svejsan! Igår var jag på stan med min saknade vän, Ellen som jag varit utan en hel vecka. Vi fikade på Wayne's och kikade lite i affärerna. Sen på kvällen tog Anna och jag bussen över till Julia. Vi hade en riktig tjejkväll med titanic och godis. Hur mysigt som helst! Gillar er, mina tjejer ♥ Idag har jag varit på Ölandsdjurpark med mamma, syster och Cassandra. Cassandra fyllde år igår så vi brukar alltid fira med att vara där en dag. Ikväll ska jag bara ta det lungt och kolla på de avsnitten av Pretty little liars som jag missat, puss /Agnes
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />