Slut för alltid

Skrivet 2012-08-29 Klockan 18:06:51

Sitter i min säng och äter popcorn (visste ni att det har blivit min craving!?) och tycker synd om mig själv. Jag är så trött och stressad att jag inte vet vad jag ska ta vägen. Och allt leder bara till större förvirring och ännu mer stress. Började med att jag drömde en mardröm igårnatt och förstörde hela min sömn. Igår var jag så trött att jag inte visste vad jag gjorde, glömde låsa cykeln två gånger under dagen, glömde macen i cykelkorgen här hemma, klev på plattågen så den satts igång och upptäcker två brännmärken i golvet idag.
Tränar fast jag egentligen inte hinner, somnar till läxorna och är helt omed på allt som händer. För jag orkar inte tänka. Har inte suttit vid min hemmadator på fyra dagar. Min vilja har ställt in sig i skolmode, men min hjärna och kropp har inte hunnit med än. Jag är slut.
Ska göra läxor, hosta och kolla Robinson hela kvällen så hoppas jag jag är tillbaka som vanligt imorgon. Ha det bra! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />