Skön kväll

Skrivet 2012-08-22 Klockan 21:58:28



Hejhej!
Sitter i min säng och läser lite bloggar, ska ta tig i tidingshögen här över också. Ja, ni förstår säkert stressen jag skrev om tidigare...
Skulle tränat idag, men har tydligen helt plötsligt gått och blivit förkyld. Och måste vara frisk till imorgon när favvopasset har premiär. Har nog aldrig varit förkyld så ofta som senaste året, brukar ju inte bli sjuk. Det är väl någon närgången klasskompis som smittar mig hela tiden, haha.
Fick ju med min mac idag. Dock tror jag inte jag är hälften så lycklig som alla andra. Men visst, jag tackar ju inte nej till en dator även om jag inte kan känna behovet.
Har iallafall världens bästa schema nu och sluar 10.40 på fredagar. Helt sjukt ju! Och imorgon har vi sovmorgon till 10.20. Härligt! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />