På hemfärd

Skrivet 2012-08-05 Klockan 12:23:00

 
När jag kommer hem med bussen från Stockholm idag ska jag lägga väskorna på golvet i hallen, tvätta bort mitt smink, borsta tänderna och sedan kasta mig i min säng. Och oavsett hur mycket klockan är ska jag sova så himla skönt och länge. Denna dagen lär jag vara dödare än dödast. Har varit borta från huset i två veckor förutom en kort hemvistelse på ett halvt dygn. Och jag har ju inte varit var som helst, Emmabodafestivlen där jag antog att det var riktigt sena nätter/morgonar och inte allt för lång sovmorgon. Gissar på högst fem timmar per natt.
Kommer till Stockholm och har förhoppningsvis lite röst kvar efter allt sjungande eller skrikande. Tror på tidiga morgonar och inte att vi går och lägger oss vid nio direkt. Så, ja, jag lär vara trött när jag kommer hem.
Men när jag vaknar, har ätit och laddat in alla bilder lovar jag er roliga inlägg. Kanske har ni tröttnat på alla mina tidsinställda nu? Detta är sista iallafall. Nu tycker jag iallafall att vi taggar vi resten av sommaren som är kvar. Ha det så fint hörrni! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />