Om jag kommer vara trött ikväll?

Skrivet 2012-08-17 Klockan 06:09:29

 
Hejhej!
Klockan är nu sex och jag har fortfarande inte gått och lagt mig. Vi var på halv åtta middag hos Hedda igår? och kom hem vid fyra ungefär och jag hade under kvällen fått veta att man nu kan se sitt schema. Opassande att vända på dygnet såhär fyra dagar innan jag ska upp vid den här tiden. Iallafall, så när jag kom hem kunde jag ju inte gå och lägga mig. Så fram till nu har jag suttit och kollat och jämfört. Ja, ni ser ju mitt tidigare inlägg.
Igår var Agnes och jag på ett jättemysigt ställe på Öland, pratade och tog vara på sista busskortsdagen. Trots den fina utsikten och miljön har jag inte bilder att bjuda er på. Klantigt nog glömde jag kameran hemma i datorn, mn Agnes kommer nog med lite pics.
Borde iallafall gå och sova nu, idag hade jag tänkt att städa, rensa och organisera inför skolstarten och sänsongsbyte i garderoben. Och en tjejkväll på kvällen. Bilder från middagen kommer också förstås! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />