Min höst

Skrivet 2012-08-17 Klockan 05:44:00

 
Jag vet inte riktigt vad jag ska säga faktiskt. Mycket typ "dötid" i skolan, med långa raster och luncher. Att aerobicspasset på friskis börjar 16:30 på tisdagen bekymrar mig mycket, då jag har digitalphotoshopsak fram till16:40 på Kagg. Hmm... Måndagen är ju iallafall skön! Tidig lunch och slutar tidigt. På både tisdag, onsdag och torsdag får man väl (nu när vi ändå har datorer - räkna med mer blogginlägg) plugga på de långa rasterna, så tar man vara på tiden och får mindre att göra hemma.
Desto längre duschtid efter idrotten än förra året, vilket är skönt, färre dagar att hata pga franska, lite nya förhoppningsvis roliga ämnen, tre sovmorgonar och inte alls så sena dagar. Man får göra det bästa av saken helt enkelt.
De enda två orosmomenten då är tränigen på tisdagen och så att vi har så himla många lektioner i C5. (Typ bara där och B4). Jag önskar så mycket att jag hade de andra två individuella valtiderna, inget problem med träningen och att man slutar mycket tidigare på fredagar. Åh. De andra beteendeklasserna verkar ha sina flesta lektioner på B, och så har vi en massa på C. Men inte skulle vi väl ha skåpen där, när alla beteende ska ha på samma ställe? Nej, vi borde också få ha på B plan. Och det är bra. //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />