Bara vardag

Skrivet 2012-08-08 Klockan 11:25:33

 
 
Tänkte göra ett helt vanligt litet vardagsinlägg nu när jag bombat er med alla Emmabodabilder. Faktum är att jag har så mycket att blogga om att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Men samtidigt vill jag inte slösa, om jag får noll inspiration och lust sen. Men jag ska försöka fördela ut allt så bra som möjligt. 
Igår, på förmiddagen när det var bra väder, var jag och min pappa och badade på Öland. På eftermiddagen var jag hos Ellen Wahlström och såg den nya lägenheten för första gången. Hon flyttar bara närmare och närmare mig. Finfint. 
Idag ska jag och familjen först till Rockneby marknad (de älskar marknader). Sedan bär det av till Agnes för slingning av hennes hår. Önska mig lycka till! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />