A little bit of school

Skrivet 2012-08-31 Klockan 07:44:42





Att jag tror att detta kommer bli en bra dag är en underdrift, den här dagen kommer va så bäst. Igår gick hela klassen på helg pga. inställda lektioner. Och kunde det vara mer passande än när det är H&M Club VIP frukost nu på morgonen. Emelie och jag ska gå och jag ska snart åka in. Kul!
Igår passade jag på att inviga mina superdupersnygga Topshopheels i skolan, blir ju över 1.80, men visst är det kul att vara lång?
Ikväll är det äntligen Maskinen i Oskarshamn, som jag längtat och kämpat för detta. Men som ni ser, biljetterna är våra. Och det kommer bara bli så bra.
Ska försöka ta en massa bilder under dagen och kvällen! //Ellen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />