17 augusti

Skrivet 2012-08-17 Klockan 15:23:46

Igår på kvällen satt jag utanför mitt hus och kollade lite på triathlonet. Sen kom Julia och vi gick och hyrde film och köpte godis. Sen såg vi på en skräckis fast den var inte så läskig och sen såg vi på Hur många lingon finns det i världen. Hon sov här sen och det blev en hel del tjejsnack. Myys! Idag låg jag ute och solade någon timma innan de mörka molnen kom. Man får ju passa på, man vet inte hur många mer soldagar det blir innan höstrusket kommer. Nu ska jag chilla lite innan jag måste börja göra i ordning mig. Ikväll står tjejkväll på schemat. /Agnes
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
border="0" width="0" height="0" alt="" />